Իմ առաջին հայրենագիտական կիսամյակի հաշվետվություն

Սեպտեմբեր

Իմ տոհմածառը

Ճամփորդություն դեպի Թեղենյանց վանք

Ի՞նչ գիտեմ Հայաստանի մասին

Հայաստանն իմ աչքերով

Հոքտեմբեր

Ճամփորդություն դեպի Կոմիտասի թանգարան ինստիտուտ

Նոյեմբեր

Մատենադարան. տեղեկություն

Մագաղաթ

Արա Գեղեցիկ և Շամիրամ

Որդան Կարմիր

Դեկտեմբեր

Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

Աստվածներ

Սեբաստացու օրեր

Դիցաբանություն

Այս կիսամյակում ես շատ հետաքրքրվեցի Աստվածներ թեմայով: Մենք ուսումնասիրել ենք հին Հայաստանը, Նախնադարյան շրջանը, Հայերի հեթանոսությունը և էլի շատ բաներ: Չեմ հավանել Հայկ և Բել առասպելը: Հոկտեմբերին ես շատ էի սպասում, որ մենք գնանք մատենադարան: Մատենադարանում ես շատ հավանեցի` ամենամեծ մագաղաթե գիրքը` Մշո ճառ ընտիր, և ամենա փոքրը` եկեղեցական Տոնացույց: Մի խոսքով իմ կիսամյակը շատ լավ և հետաքրքրիր անցավ:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով