Ուսումնական տարվա ամփոփիչ հաշվետվություն

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Մաթեմատիկա Այո կատարել եմ:
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/
    Մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։
    Միշտ անում եմ մայրիկիս հետ, ու առաջին մակարդակը, եթե ժամանակ եմ ունենում` երկրորդը:
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։
    Այո մասնակցել եմ:
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել:
    Ինձ ամենաշատը հետաքրքրել է, որ մենք գնալու ենք կենտրոնական բանկ:
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։
    Ամեն մեկը հաշվում է իր տատիկի հողամասի պարագիծն ու մակերեսը:
  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    Ամեն մեկը հաշվում է իր տատիկի հողամասի պարագիծն ու մակերեսը:
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։
    Այո կկարողանամ:
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։
    Ես շատ եմ սիրում մասնկցել այդ պարապունքներին ու շատ-շատ բանեմ սովորել:
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։
    Geogebra
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:
    Այո
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Փետրվար ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկա հաշվետվություն. մարտ
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մաթեմատիկա հաշվետվություն
  • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:
    Մայիս ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն
  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:}
    10/8.0,5
  • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման:
    Կոտորակներ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով