Իմ մասին

Իմ մասին

Ես Արև Յուզբաշյանն եմ երկնքից: Ծնվել եմ  2013.թ. սեպտեմբերի 15 – ին Երևանում:

Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Արևմտյան դպրոցի 3.2 դասարանում : Սիրում եմ հեծանիվ վարել, ստեղծագործել­, նկարել, երգել, կարդալ, մարզվել, մտածել, խաղալ: Սիրում եմ դեղին գույնը: Շատ եմ սիրում համբուրգեր, պաղպաղակ, մրգեր:

Շատ  եմ սիրում բնությունը:

Գնում եմ կարատեի, լողի, կարուձևի:

Որ մեծանամ դառնալու եմ գիտնական և ուսումասիրելու աշխարհի վերջն ու սկիզբը:

Ազատ ժամանակ սիրում եմ նկարել, երգել, ճամփորդել, կերպարվեստով զբաղվել:

Սիրում եմ «Գյուղ կանգնի, գերան կկոտրի» թևավոր խսքը, ես դա նրա համար եմ սիրում ,որ ես մի բան չեմ կարող Դա նշանակում է, որ դու չես կարղ մենակ մի բան անել, իսկ ընկերներիդ հետ կարող ես անել:

Հեղինաակներց սիրում եմ Հովհաննես Թումանյանին, Ջանի Ռոդարիին, Ղազարոս Աղայանին և Դոնալդ Բիսեթին:

Իմ մասին ավելի լավ  կարող եք իմանալ այցելելով իմ բլոգը`

Արև Յուզբաշյան | Արևմտյան դպրոց, 3.2 դասարան (edublogs.org)

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով