Մայրենիի Ելք ստուգատեսի հաշվետվություն

  • Հրապարակիր մայրենիիդ բաժնի հղումը, գրիր, թե սեպտեմբերից մինչև այսօր քանի նյութ ես հրապարակել այդ բաժնում։
    Իմ մայրենի բաժնում ունեմ 150 նյութ
  • Ներկայացրու մայրենիի դասընթացին իրականացված քեզ համար ամենահետաքրքիր նախագիծը, հրապարակիր դրա ընթացքում քո ամենահաջողված նյութը։
    Ինձ համար ամենահետաքրքիրը ու ամենահաջողված նյութերը դա թեստերն էին:
  • Մայրենիի դասընթացին իրականացված ուսումնական պարապմունքների ձևերից ամենից շատ քեզ ո՞րն է դուր գալիս՝ տեքստի հետ առաջադրանքներ, բանաստեղծությունների ընթերցում-քննարկում, լեզվական աշխատանքներ, ընթերցանություն, աշխատանք գիրք-տետրով, ուսումնական խաղեր, ստեղծագործական աշխատանքներ․․․
    Ինձ դուր են գալիս` ստեղծագործական ու թեստային առաջադրանքները:
  • 3-4 նախադասությամբ պատմիր մայրենիի դասընթացի մասին, փորձիր գնահատել դրա առավելությունները, թերությունները։
    Մայրենի դասը անցնում է շատ լավ: Ես համարյա ամեն դասին աշխատանքը հրապարակում եմ իմ բլոգ: Ինձ համար ամենասիրելի դասերից մեկը դա մայրենին է:
  • Տեսանյութով ներկայացրու այս տարի սովորած բանաստեղծություններից մեկը, որն ամենից շատ ես հավանել։
    Աշնան օր
  • Ո՞ր հեղինակների ստեղծագործություններն ենք այս տարի կարդացել, կա մի բան, որ հատուկ հիշել ես նրանց սեղծագործություններից և կարևոր է քեզ համար։
    Թումանյան, Սարյան, Իսահակյան…
    Եվ սիրել եմ Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» հեքիաթը:
  • Եթե փերձենք գույն տալ այս տարվա մայրենիի քո դասրեին, ի՞նչ գույն կընտրես։
    Ես կնտրեմ կանաչ գույնը, որովհետև մեր դասարանի սեղանները կանաչ են, պատուհաններից դուրս նայում ես ամենուր կանաչ ծառեր են…
  • Մայրենիի դասընթացը գնահատիր քեզ օգտակար լինելու տեսակետից։ 10-ից քանի՞ միավոր կտաս։
    Ես կտտամ 10/9
  • Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեիր կամ ի՞նչ կուզեիր, որ լիներ մայրենիի դասընթացին, որ չի եղել։
    Մենք աելիշատ կաշխատեինք դրսում:
  • 5-րդ դասարանում ինչպե՞ս կցանկանաս, որ քո մայրենիի դասընթացը կազմակերպվի։ Առնվազն 5 նախադասությամբ պատմիր։
    Նույն ձևի:

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով