Բնագիտություն. ամփոփիչ հաշվետվություն

1.Բլոգում տեղադրել բնագիտության բաժնի հղումը

Բնագիտություն

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Իմ բույսը իմ կենդանին (նախագիծ)

3.Մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։ Ես կուզենայի, որ մենք նաև անցնեինք Խաղաղ օվկիանոսի անվան առաջացումը: Հավանել եմ` Աֆրիկան, չեմ հավանել Մեզ սնող հողը, Ինչպես է մարդը վերրափոխում շրջակա աշխարհը, դժվարացել ու չեմ հավանել Անտարկտիդան:

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել: Ես սովորել եմ, որ փոցխ անում են վերևից ներքև, ոչ թե ներքևից վերև:

5. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։ Ես սովորել եմ բույսեր տնկել և դրանով կարող եմ իմ պապիկիս այգին խնամել: Սովորել եմ, թե որ հողերն են լավը, իսկ որոնք վատը:

6. Քանի ֆլեշմոբի ես մասնակցել։ 2

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով